Výzva umiestnenie automatu na rýchle občerstvenie
Stredná odborná škola, Námestie SNP 5, 958 23 Partizánske
v súlade so zákonom č. 446/2001 Z.z. o majetku vyšších územných celkov v platnom znení
vyhlasuje
obchodnú verejnú súťaž č. 2/2017 (ďalej len súťaž) v zmysle platnej legislatívy, najmä
podľa ustanovení § 281 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v platnom
znení a vyzýva na podanie návrhov na uzatvorenie nájomnej zmluvy o nájme nebytových
priestorov.
Prenajímateľ/vyhlasovateľ súťaže: Stredná odborná škola, Námestie SNP 5, 958 23
Partizánske
Sídlo: Námestie SNP 5, 958 23 Partizánske
Zastúpený: Ing. Katarína Hartmannová – riaditeľka školy
Bankové spojenie: Štátna pokladnica
IBAN: SK92 8180 0000 0070 0055 9332
IČO: 50424891
DIČ: 2120341509
Zriaďovateľ: Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Predmet nájmu na základe súťaže: Výber najvhodnejšej ponuky na uzavretie zmluvy
o nájme nebytových priestorov nachádzajúcich sa v budove školy na ulici Námestie SNP 14,
Partizánske, zapísanej na LV č. 2851, katastrálne územie Partizánske ako škola, Nám. SNP
180/14, súpisné číslo 180, postavenej na parcele č. 3238/1 v celkovej výmere 1 m2
Účel nájmu: Umiestnenie automatu na rýchle občerstvenie s počtom volieb min. 15 druhov.
Sortiment musí obsahovať bagety, nápoje, tetrapaky, PET fľaše, cukrovinky (napolitánky –
Mila, Horálka), slané drobnosti (slané paličky, oriešky...) a podobne.
Minimálna výška nájomného: 33,20 Eur za 1 m2 podlahovej plochy ročne.
V tejto sume nie sú zahrnuté náklady na energie a ostatné služby spojené s nájmom.
Doba platnosti zmluvy o nájme: na dobu určitú – 1 rok odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Spôsob predloženia cenovej ponuky: Záujemcovia môžu predložiť svoje cenové ponuky
osobne alebo poštou v uzatvorenej obálke s označením „Prenájom automat – NEOTVÁRAŤ"
na adresu:
Stredná odborná škola
Námestie SNP 5
958 23 Partizánske
V termíne do 25. augusta 2017 do 10.00 hod.
Do súťaže nebude možné zahrnúť návrh, ktorý bude doručený alebo predložený na adresu
vyhlasovateľa po stanovenej lehote.
Po uplynutí stanovenej lehoty nebude možné predložený návrh zmeniť ani odvolať.
Požadovaný minimálny rozsah a obsah cenovej ponuky:
a) identifikačné údaje uchádzača:
· u fyzickej osoby – nepodnikateľa meno a priezvisko, rodné priezvisko, adresu trvalého
pobytu, dátum narodenia, rodné číslo, súhlas so spracovaním osobných údajov
v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov na účely obchodnej verejnej súťaže
· u fyzickej osoby – podnikateľa obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, výpis zo
živnostenského registra alebo z inej úradnej evidencie alebo iného úradného registra,
v ktorom je uchádzač zapísaný
· u právnickej osoby – podnikateľa obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH,
štatutárny orgán s uvedením oprávnenosti ku konaniu, originál výpisu z obchodného
registra
b) bankové spojenie uchádzača
c) navrhovaná výška nájomného za m2/rok.
Uchádzač nemá nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou na súťaži.
Kontaktná osoba: Ing. Daniela Kajanová, tel.: 038/747 91 14
e-mail: daniela.kajanova@spspart.sk
Vyhodnotenie návrhov, vyhlásenie výsledkov súťaže:
Na otváranie a vyhodnotenie súťažných návrhov bude riaditeľkou školy vymenovaná
trojčlenná komisia. Pred otvorením prvého súťažného návrhu oznámi predseda komisie počet
doručených návrhov a skontroluje neporušenosť obálok. Návrh, v ktorom nebude splnená
niektorá z podmienok, nebude do súťaže zaradený.
V prípade, že sa súťaže zúčastní viac ako jeden uchádzač, bude realizovaná elektronická
aukcia, z ktorej vzíde víťaz súťaže.
Víťazom súťaže sa stáva podaný návrh s najvyššou ponúknutou odplatou za prenechanie do
užívania predmetného nebytového priestoru (nájomné za m2/rok) pri splnení všetkých
podmienok súťaže. S víťazom obchodnej verejnej súťaže bude následne spracovaný návrh
zmluvy o nájme predmetných nebytových priestorov.
V Partizánskom, 08.08.2017
Ing. Katarína Hartmannová
riaditeľka školy
Dokumenty na stiahnutie
- SOS PE - OVS è. 2 2017.pdf | PDF (30,65 KB)